Tracer Task

Tracer Task

Tracer Task hakkındaki sunumu buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz.

Konum bazlı proje takibi ve yönetimi sunar. Sistem geneline baktığımızda 5 ana başlık göze çarpmaktadır.

  • - Personel Yönetimi
  • - Proje Yönetimi
  • - Müşteri Yönetimi   
  • - Malzeme Yönetimi
  • - Saha Araçları Yönetimi                                    

 

Tracer Task Neler Sunar?

  • - Yurt içi veya yurt dışında gerçekleşen saha operasyonlarının tek merkezden yönetilmesini sağlar.
  • - İş süreçlerinin analiz edilebilir ve öngörülebilir yapıda olmasını sağlar.
  • - Alınan konum bilgileri ile yeni nesil personel devam kontrolü sunar.
  • - Personellere sistem üzerinden görev ataması yapılabilir. Yetki verilmesi halinde personel kendine görev atayabilir.
  • - Harita özelliği ile gerçek zamanlı personel takibi yapılır.
  • - Görevin yapılma aşamaları bir zaman tünelinden görüntülenmektedir.
  • - Personel, görev yerine giderken mobil uygulama üzerinden yol tarifi alabilmektedir.
  • - Görevlere dair raporlar ve gün sonu raporları istenmesi halinde müşteriyle paylaşılabilir.

 

Daha fazla bilgi için info@tracer.com.tr ‘ye mail atabilirsiniz. 

© 2020 Tüm Hakları Saklıdır - Paragon Teknoloji