Çözümlerimiz

Tracer Q

Tracer Q

Ofis içi proje yönetimi ve takibi sunar. Sistem geneline baktığımızda 3 ana başlık göze çarpmaktadır.

  • - Personel Yönetimi                                      
  • - Proje Yönetimi   
  • - Müşteri Yönetimi                                        

 

Tracer Q Neler Sunar?

  • - Ofis içi görev yönetiminin tek bir sistemden yönetilmesini sağlar.
  • - İş süreçlerinin analiz edilebilir ve öngörülebilir yapıda olmasına olanak sağlar.
  • - QR kod ile yeni nesil personel devam kontrolü sunar.
  • - Personellere sistem üzerinden görev ataması yapılabilir. Yetki verilmesi halinde personel kendine görev atayabilir.
  • - Görevin yapılma aşamaları bir zaman tünelinden görüntülenmektedir.
  • - Yapılan görevler, geçmiş görevler ve yapılmayı bekleyen görevler sistem üzerinden görüntülenmektedir.
  • - Görevlere dair raporlar ve gün sonu raporları istenmesi halinde müşteriyle paylaşılabilir.

 

Daha fazla bilgi için info@tracer.com.tr ‘ye mail atabilirsiniz.

BİZİ TAKİP EDİN