Dijital Dönüşümdeki

İşletmenizde kelebek etkisini tetikleyin. Doğru ve uygun fiyatlı bir dijital dönüşüm hamlesinin iş süreçlerinizde yaratacağı en küçük olumlu bir etki, gelecekte büyük olumlu sonuçlar doğuracaktır.

...
...

İşletmeniz için en uygun çözüme kavuşun

Dijital dönüşümdeki en büyük adımınız Tracer ile iş süreçleri yönetimi hiç bu kadar kolay olmamıştı.

Bir Paragon Teknoloji A.Ş. markası olan Tracer bütünleşik bir sistemdir. Proje, personel, müşteri ekseninde gelişen; malzeme, stok, saha aracı, konaklama ve itibar yönetimi gibi başlıklarla genişleyen kapsamlı bir iş süreci yönetimi sunar. Kendi içinde 3 ayrı çözüm sunan Tracer her geçen gün güncellenmektedir. Yeni çözüm önerileri sunmak adına çalışmalarımız devam etmektedir.

Hakkımızda
...

Tek Bir Şey Değişirse Her Şey Değişir

Çalışanlarınız ve iş ortaklarınızla ortak çalışma platformu oluşturabileceğiniz çözümlerimizle tanışın! Bir gün içinde sistemlerimizi kullanmaya başlayabilirsiniz. Bu sayede hızla analiz edilebilir ve öngörülebilir iş süreçlerine kavuşabilirsiniz. Son dönemlerin en çok tercih edilen iş süreçleri yönetim sistemlerinden biri olan Tracer Task hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki butona tıklayın!

Tracer Task

Konum Bazlı Görev Yönetimi ve Takip Sistemi

Sistem yeteneklerini görmek için tanıtım videomuzu izleyin.

İzlemek için tıkla

Tanıtım Videosu

Muhteşem Özelliklerimiz

İşletmenizde kelebek etkisini tetikleyin.

Doğru ve uygun fiyatlı bir dijital dönüşüm hamlesinin iş süreçlerinizde yaratacağı en küçük olumlu bir etki, gelecekte büyük olumlu sonuçlar doğuracaktır.

Mobil Uygulama

Web tarafında yapılan tüm işlemler AppStore veya PlayStore’dan indirilen mobil uygulama ile yapılmaktadır.

Bulut Tabanlı Kullanım

Bulut teknolojisi ile her an her yerde işinizi takip edebilir ve süreci yönetebilirsiniz.

Raporlama ve Analizler

Karar destek mekanizmanızda önemli rol oynar. Öngörüyle hareket etmenize olanak sağlar.

Tek Merkezde Veri Depolama

İş dökümü, projeler, personel ve araçlara dair tüm veriler tek merkezde depolanır.

Kullanıcı Dostu Arayüz

Tüm platformlarla uyumlu ve kolay kullanılabilen kullanıcı dostu bir arayüze sahiptir.

Hızlı ve Kolay Proje Takibi

Tracer’ın sağladığı dijital dönüşümle birlikte iş süreçleri sistematik hale gelmekte ve kolayca takip edilmektedir.

...
İşiniz İçin Çağa Uygun Süreç Yönetim Sistemi

Neden Tracer?

Hangi sektörde olursanız olun, bize göre tüm işletmeler birer fabrikadır. Üretiminiz ürün, hizmet veya bilgi olabilir. İş sürecinizi etkili bir şekilde yönetmek altın kuraldır. Endüstri 4.0 çağı bize, iş süreçlerinin sistematik ve izlenebilir olmasının yanısıra bir sonraki adımların öngörülebilir olması gerektiğini gösteriyor. Tracer ile bulunduğunuz sektör fark etmeksizin iş sürecinizi kolayca sistematik hale getirebilirsiniz. Üstelik akıllı raporlamaları ile sonraki adımlarınızı şekillendirebilirsiniz.

Tracer Nedir?

Bilgi çağı olarak adlandırılan günümüzde iş süreçlerinin akılcı, verimlilik odaklı ve analiz edilebilir olması gerekmektedir. Ancak iş yoğunluğu veya farklı sebepler, bildiğimiz veya bilmediğimiz çoğu kuralı atlamanıza sebep olabilir. Bir iş süreçleri yönetim sistemi olan Tracer, eksiksiz proje yönetimi, raporlamaları ile işlerinizi kolaylaştırırken size anlamlı analizler sunar.

Bayimiz Olun

Tracer Bulut Tabanlı Yazılımlar için bayilik sistemi ile çalışan ilk firmadır. Hedefimiz, birlikte yola çıktığımız paydaşlarımızı sıfıra yakın bir maliyetle teknoloji çözümü üreten bir firma ya da kişi haline getirmek ve onlarla kazandıklarımızı ömür boyu paylaşmak üzerine kuruludur.

Bayilik Formu

Blog Yazıları

Sizler için hazırladığımız blog yazılarını okurken keyif alacaksınız

E-Ticaret Hizmeti Sunanlar Tracer Task Diyor!

Dijital bir dünyada yaşadığımız ve hızın ön planda olduğu şu günlerde zaman, hepimiz için altın değerinde… Günlük hayatlarımızda ve profesyonel hayatlarımızda artık dijital ortamdan sağlanan hizmetler.. devamını oku

Marsa Giderken Dahi Planlamayı Tracer Task ile Yapın!

Günümüzde Mars'a koloni kurma planlarının yapıldığı bir çağda yer alıyoruz. Şimdilik planda Mars olmasa dahi hayatımızı kolaylaştıracak ve hayatımızın kalitesini artıracak çözümler mevcut. Çünkü tekno.. devamını oku

Tracer Task ile Her Alanda Önde Olun! E-Ticarette Dahi...

Tracer Task konum bazlı iş yönetimi, takip sistemi, saha araçları yönetimi, personel yönetimi, müşteri yönetimi, proje yönetimi ya da malzeme yönetimi gibi süreçler için kolaylık sağlayan bulut tabanl.. devamını oku

Sorunuz mu var?

Sık sorulan soruları bir araya toplayıp aklınıza takılan soru işaretlerine çözüm oluyoruz.

Aradığınız sorunun cevabını bulamadıysanız, bizlere yazmaktan çekinmeyin!

Şirketimiz ISO 9001 ve 27001 belgelerine sahiptir. Ek olarak sistemi satın aldığınızda imzalamış olduğunu sözleşmelerle birlikte şirket verilerinizin güvenliğini sağlamış olursunuz.
Sadece paketinizde belirlenen personel sayısı aşımında ek ücrete tabi olursunuz. Buna ek olarak dilediğiniz kadar müşteri ekleyebilirsiniz, müşteri sayısı hiçbir şekilde ücretlendirilmemektedir.
Sistemi her geçen gün yeniliyoruz. Bu yenilikleri yaparken güncel teknolojileri, gündemi, iş dünyasını ve sizlerden gelen bildirimleri dikkate alıyoruz.

İşletmeniz İçin En Uygun Çözüme Kavuşun

Türkiye'nin en çok tercih edilen iş süreçleri yönetimi yazılımı olan Tracer Task’ın aylık ve yıllık paketlerini aşağıda görebilirsiniz.

Tracer Task 1

Konum Bazlı Görev Yönetimi ve Takip Sistemi
5 Kullanıcı Lisansı 11.250 TL + KDV olarak yıllık peşin ödenir.
Ek Kullanıcı Aylık Fiyatı 2.250 TL + KDV olarak yıllık peşin ödenir.
11250
  • Yeni Nesil Personel Devam Kontrol Sistemi (Harita ile)
  • Proje Yönetimi
  • Proje Adımlarını Zaman Tünelinde Görüntüleme
  • Görev Atama
  • Personel Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Malzeme Yönetimi
  • Saha Araçları Yönetimi
  • Raporlama ve Analizler
  • Personele Özel Panel
  • Bildirim ile Anlık Görev Takibi
  • Haritadan Yol Tarifi Alma
  • Günlük Yapılacak Görev Listesi
  • Çalışma Süresini Görme
  • Kendine Görev Atama(Yetki Dahilinde)
  • Görev Bitiminde Rapor Gönderme
  • Gün Sonu Rapor Gönderme
  • Göreve Dair Fotoğraf Çekme
  • Bekleyen
  • Devam Eden ve Geçmiş Görevler Listesi
  • Müşteriye Özel Panel
  • Proje Süreçlerini İzleme
  • Mobil Uygulama Kullanımı
  • Raporların Mail & PDF Olarak Alınması
Satın Al Demo İste
Tracer Task 2

Konum Bazlı Görev Yönetimi ve Takip Sistemi
12 Kullanıcı Lisansı 288.000 TL+ KDV olarak yıllık peşin ödenir.
Ek Kullanıcı Aylık Fiyatı 2.000 TL +KDV olarak yıllık peşin ödenir.
24000
  • Yeni Nesil Personel Devam Kontrol Sistemi (Harita ile)
  • Proje Yönetimi
  • Proje Adımlarını Zaman Tünelinde Görüntüleme
  • Görev Atama
  • Personel Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Malzeme Yönetimi
  • Saha Araçları Yönetimi
  • Raporlama ve Analizler
  • Personele Özel Panel
  • Mobil Uygulama Kullanımı
  • Bildirim ile Anlık Görev Takibi
  • Haritadan Yol Tarifi Alma
  • Günlük Yapılacak Görev Listesi
  • Çalışma Süresini Görme
  • Kendine Görev Atama(Yetki Dahilinde)
  • Görev Bitiminde Rapor Gönderme
  • Gün Sonu Rapor Gönderme
  • Göreve Dair Fotoğraf Çekme
  • Bekleyen
  • Devam Eden ve Geçmiş Görevler Listesi
  • Müşteriye Özel Panel
  • Proje Süreçlerini İzleme
  • Mobil Uygulama Kullanımı
  • Raporların Mail & PDF Olarak Alınması
Satın Al Demo İste

Mobil Uygulamalarımız

Mobil Uygulamalarımızı İndirin

Instagram’da Bizi Takip Edin

Paylaşımlarımızı görmek için görsellere dokunarak hesabımıza erişebilirsiniz. Oldukça aktif olduğumuz hesabımızda paylaşmaya değer gördüğümüz ve keyif aldığımız içerikleri göreceksiniz.

© 2020 Tüm Hakları Saklıdır - Paragon Teknoloji